Interaksjon

INTERAKSJON

Et bedrift eller merkevare har ofte en eller flere punkter i kundereisen der det er nødvendig med interaksjon. Det kan være i kommunikasjon hvor handler om å påvirke flere sanser som lukt eller smak. Det kan også være i en kjøpssituasjon eller via  kundeservice. Alle disse mulighetene for interaksjon må være av høy kvalitet og sikre fornøyde kunder.

 

DIGITALE OG FYSISKE BRAND HOMES

«Brand homes» handler om å skape unike møteplasser for din merkevare, både fysisk og digitalt. Dette er steder der forbruker får førstehånds erfaring med ditt brand. Eksempler er pop-up shop.

BETJENINGSLØSNINGER OG SOFTWARE

Handelen er en viktig del av kundereisen – online som fysisk. Vi sørger for å levere de beste løsningene for å skape en friksjonsfri handel for dine kunder.

KUNDESERVCE OG ETTERMARKED

Etter kjøp trenger mange organisasjoner god kundeservice og oppfølging av kunder. Her kan Nova Vista bidra med personalressurser eller treningsprogram og motivasjon av interne ressurser.

 

LANSERINGSAKTIVITETER

Vi utarbeider konsept for lanseringer og gjennomføring. Dette er aktiviteter som skaper oppmerksomhet i målgruppen og øker penetrasjon. Lanseringsaktiviteter kan være en kombinasjon av flere element for å sikre best mulig effekt.

 

EVENT MARKETING

Å vise frem egen organisasjon eller merkevarer gjennom fysisk tilstedeværelse i hele landet gir en unik kundeopplevelse. Våre rådgivere og prosjektledere vil hjelpe deg i hele prosessen for å ivareta merkevare og skape uforglemmelige inntrykk. Vi hjelper også våre kunder med sponsorstrategier og gjennomføring for å kunne oppnå best mulig effekt av sponsoratet.

FELTAPPARAT

Vi har et av Norges største feltapparat. Disse kan gjennomføre en rekke tjenester for kunder som oppfølging av butikker, demo aktivitet, representasjon, kundeservice, mysteryshopping  m.m.