Pepsi Max - Champions League

Pepsi hadde gjennom sit sponsorat tilgang til Champions Leauge trofeet i 48 timer og ønsket å gjøre mest mulig ut av det. Nova Vista inngikk samarbeid med Nobels Fredssenter og laget en utstilling med fokus på hvordan fotballen bidrar til likestilling og inspirerer til fred. Vi inngikk samtidig et samarbeid med Grorud fotballklubb og deres satsning på å engasjere innvandrerjenter i fotballen. Basert på dette laget vi også en film som ble vist som en del av utstillingen. Oslo Soul children ble valgt til å synge CL-hymnen.

konseptutvikling, design, content PR, Event & spons

I tillegg inngikk vi på vegne av Pepsi et samarbeid med Rockefeller og deres visning av Atlético Madrid vs. Liverpool. Her laget vi annonsemateriell, brandet Rockefller og stilte ut trofeet med tilhørende fotosession. Alt innhold og visuelle virkemidler ble utformet av Nova Vista. Utstillingen ble en del av Nobel Fredssenter sitt program og inngikk i deres annonsering. Ved åpning av utstillingen kom Tv2 og laget direkteinnlsag på God morgen Norge: https://www.tv2.no/v/1542380/