5.9.2022
Separert kommunikasjonsduo finner tonen på nytt i Nova Vista
26.1.2022
Takker ja til toppjobben i Ahead-byrå
Etter å ha fungert som konstituert daglig leder i Nova Vista og leder av datterselskapet Retail House siden i sommer, tar Espen Hermansen nå rollene på fast basis. – Dette er rett og slett skikkelig moro, sier Espen Hermansen i en melding. Han tiltrådte stillingen som daglig leder på fast basis fra 1. januar, og sier at han ikke var i tvil da muligheten åpnet seg.
5.1.2022
Voldstolkning av Vigelandsparken har blitt sett over 1,3 millioner ganger
Byråene Hyper og Nova Vista samarbeidet for å øke oppmerksomheten rundt Volds- og overgrepslinjen, For å skape oppmerksomhet om problemet og kjennskap til VO-linjen, har Hyper og Nova Vista slått hodene sammen for å tolke skulpturene i Vigelandsparken. Flere av skulpturene fikk plaketter som beskriver situasjonen skulpturene kunne vært i. Voldstolkning av Vigelandsparken har blitt sett over 1,3 millioner ganger.
8.12.2021
Tør å si ifra om det du ser
I løpet av en 3 minutter og 16 sekunder lang norsk nyinnspilling av Suzanne Vega sin 80-tallsbanger «Luka», formidler Ingebjørg Bratland budskapet for årets «Taushet tar liv»-kampanje på ekte telemarksmål. Ingebjørg Bratland, sammen med produsent Espen Lind, sa ja til å bidra i kampanjen. Det gjorde også Suzanne Vega. Resultatet ble både låt og musikkvideo, som ble sluppet på Spotify, YouTube, radio og sosiale medier. I år har Hyper også fått god hjelp fra søsterbyrået Nova Vista, som har stått for PR-arbeidet rundt kampanjen
2.12.2021
Petter og Vendela skal dele bort traktor til gifteklart par i ny kampanje
I den nye kampanjen, som frontes av kjendisparet Petter Pilgaard og Vendela Kirsebom, letes det etter et bondepar som skal gifte seg. Ett par skal tildeles en Kubota M6 til bruk i et år. Kjetil Nilsson, daglig leder i Kubota-forhandleren Nellemann Machinery, sier i en pressemelding at kampanjen er en del av langsiktig samarbeid med Nova Vista for å bygge Kubota-merkevaren i Norge.
28.11.2021
Define - 20 år!
I 2022 fyller Orklas hårpleieserie Define 20 år og Nova Vista har fått jobben med å utarbeide jubileumskampanjen.- Dette er en kunde som passer byråets profil midt i blinken. Vårt fokus ligger på interaksjon, kommunikasjon og rådgivning, og her får vi virkelig brukt alle elementer. Det er en kampanje der vi tar tak i store deler av den komplette kundereisen, sier daglig leder Espen Hermansen i Nova Vista.
12.7.2021
Nova Vista lager traktor-PR med Petter Pilgaard
23.6.2021
Daglig leder i Nova Vista slutter, men arvtageren er allerede klar
Stig Ove Gulbrandsen forlater rollen som daglig leder i Nova Vista, og trekker seg ut av kommunikasjonsbransjen ettersom han har fått sjefsjobb i Autopay. Det er Espen Hermansen, som nå kommer fra stillingen som seniorrådgiver og som tidligere var daglig leder i Fresch Thinking, som overtar sjefsrollen i Nova Vista