Samsungopplevelsen

Samsung ønsket en kampanje der de kunne vise frem flere av sine produkter og hvordan deres løsninger komplimenterer hverandre. Nova Vista utarbeidet en content strategi for dette og bygde om en hytte på Trysil slik at alle Samsung sine produkter fra hvitevarer til TV og mobil kom i fokus. De ble opprettet et samarbeid med influencerne Maja Hatvang og Julies Matblogg som begge bodde i hytten en uke. Samtidig ble det produsert en rekke filmer som viste de ulike produktene i bruk. Vi utarbeidet også en SoMe strategi for spredning til riktig målgruppe i riktig medie. For ekstra oppmerksomhet ble det gjennomført en konkurranse der en familie vant et helgeopphold i hytta med full Samsungopplevelse. Tips & triks med en Samsung spesialist ble laget og distribuert og en egen kampanjeside ble opprettet.

Content & Sosiale Medier

Med innhold på influencernes egne plattformer, 4 poster på Facebook, 16 Instagram stories og 1 full You Tube video fikk vi en reach på over 500 000 stk. i målgruppa med et svært høyt engasjement på alle plattformer