Aller Media, Vin- og brennevinleverandørenes forening og Nova Vista hadde sammen funnet en utfordring i det norske markedet: Folk flest i Norge kan for lite om kombinasjonen vin og mat, de fleste går for det samme, trygge valget. Dette ønsket vi å gjøre noe med.
Nova Vista utarbeidet en strategi som resulterte i et helhetlig konsept som ble Norges største vin– og brennevinsfestival i Oslo Spektrum. Vi sto for konsept, nettsider, annonsemateriell og innhold til sosiale medier, samt omtale på redaksjonell plass. Vi sto også for alt billetsalg. I tillegg gjennomførte vi selve arrangementet og design og uttrykk til de fleste leverandørene tilstede. Vi utviklet også en digital hub for salg av billetter knyttet opp mot en egenuviklet betalingsløsning på arrangementet. I tillegg ble det produsert en rekke filmer som ble benyttet i annonseringen. Våre undersøkelser gjennomført i etterkant blant forbrukere viste en økt oppmerksomhet for merkevarer som var tilstede.