FROKOSTMØTE

Hvordan få oppmerksomhet som fortjent

Onsdag 7. juni fra kl 08.30 – 10.00

Telegrafen, Kongens gate 21, inngang fra Prinsens gate

Det å få fortjent oppmerksomhet handler enkelt forklart om å få oppmerksomhet i kanaler du ikke kontrollerer. På mange måter handler det om å få andre til å formidle det du har å melde. Å få oppmerksomhet som fortjent handler om historiene, historiefortellerne og ikke minst troverdigheten til de som videreformidler historiene. Dette er hovedtemaet for frokostseminaret i regi av Nova Vista.
Meld deg på her!

Program

Du vil få et innblikk i det prisvinnende caset der Nellemann Machinery klarte å relansere traktormerket Kubota på det norske markedet mer eller mindre alene via fortjent oppmerksomhet og influensermarkedsføring, samt innblikk i hvordan Det Norske Ibsenkompaniet med minimalt budsjett tilgjengelig, klarte å selge ut forestillinger via tradisjonell PR og kontekstuell markedsføring.

08:30 - 09:00 Kaffe og frokost
09:00 - 09:10 Innledning og om markedet
Espen Hermansen
Espen er daglig leder i Nova Vista. Espen har bred erfaring fra byråverdenen og har jobbet som rådgiver for en rekke av Norges største merkevarer og organisasjoner. Han har nylig også gitt ut Gründerboka som er en bok for de som ønsker å starte og drive eget selskap
09:10 - 09:30 Hvordan Kubota ble en kjent merkevare ved bruk av PR og influencermarkedsføring
Petter Gjelsnes
Petter Gjelsnes er leder for PR og innholdsmarkedsføring i Nova Vista. Petter har mer enn 25 års erfaring som byråleder, partner og rådgiver, og har jobbet for flere av verdens og landets største merkevarer. Petter vil snakke om hvordan traktormerket Kubota gikk fra å være noe relativt ukjent til en merkevare alle vet hva er ved bruk av tradisjonell PR i kombinasjon med influensermarkedsføring.
09:30 - 09:50 Utsolgte forestillinger med Ibsenkompaniet ved hjelp av PR og kontekstuell annonsering
Silje Grønli
Silje Grønli jobber som senior PR-rådgiver i Nova Vista. Silje har lang erfaring fra underholdningsbransjen hvor hun blant annet var markeds- og PR-sjef for spillselskapet Electronic Arts. Silje vil snakke om hvordan Det Norske Ibsenkompaniet med minimalt budsjett og under etterdønningene av korona brukte tradisjonell PR og kontekstuell annonsering for skape oppmerksomhet rundt forestillingen Peer Gynt i Fjæreheia hvor sluttresultatet ble utsolgte forestillinger.
09:50 - 10:00 Diskusjon og spørsmål fra salen
Meld deg på her!